2 pepparkakor

Guten Morgen!!

Denna helgs nätter har varit helt underbara!!
Har sovit som en stock, men denna natt kom jag ihåg vad jag drömde...
Och den var inte alls bra, uch och fy.
Asså det var ingen mardröm, men en viss person var med i den!!
Men tur att det bara var en dröm, min dag dröm igår ska jag tänka på nu så mina dåliga dröm går bort.
Själva helgen har varit ganska tråkigt, i alla fall kommer dagen idag...måste plugga!!!
UCh och fy, har ju idrotts prov på måndag och No prov på tisdag!
Sen måste jag hämta två kartonger och sen måste jag skruva ner 3 hyllor, men det ska jag fixa.
Och imorgon kommer jag vara full upptagen hela dagen, så vi får se om jag kommer blogga.
idag kommer jag försöka vara extra snäll och blogga extra mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0