Skandal:Weise har ingen hals!!

Hej hej på er.
Sitter här en onsdag kväll och letar statestik över djuförsök.
Haha, ja...
Imorgon på So:n så ska vi ha debatt...suger på det!
Och min grupp ska vara FÖR djuförsök, ja se hur det går.
Och vi måste vara för djurförsök när det gäller smink också.
Så imorgon får jag inte ta fram några presonliga åsikter.
Och nu i sista sekunden eller efter den sista sekunden, kom jag på att vi inte har någon inledning!
Shit...kommer gå piss med den, får kolla på morgonen...fan SO:n är först.
Ja, får ta det innan skolan, haha no life.

Men, nu ska jag dricka te och mysa.
PS:Va på stan och såg Daniel, Olle och håll i dig...Andreas Weise från Idol!
Så jävla snygg han ee, fick krama han, thehe...
Haha, tog en bild, haha va kul han såg ut!!
Han hade fan ingen hals, haha...får visa upp någon gång.

Men ha det gött!


Kommentarer
Postat av: anna

sv; jag håller med, fett bra!:P

kramis<333

2010-12-17 @ 10:06:05
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; näe jag är inte rolig, jag lovar.. men jaa jag är inte så bra på att leva livet, men det är lugnt:)

Ha det bra sis<33

2010-12-17 @ 21:42:23
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0