Like I always do...

Hello!
Dagens veckodag heter måndag.
Månens dag va??
Jaja, just nu sitter jag och ser på en as bra serie, men glömmer bort va den heter.
Snart ska jag väll resa mig upp och gå till skolan.
Två dagar kvar, thehe...
Idag blir det värsta slappa dagen, inga lektioner "riktiga" lektioner och så slutar jag 2!
När jag kommer hem blir det väll plugg, like always, höhö.
Men på tisdag blir det inget plugg, göööt!
För då ska allt vara klart som ska vara klart, me like.

Ne, nu ska jag sluta.
Men vi hörs...
Kanske blir lite bilder, thehe.
Ska berätta vad jag gjorde den 28/11 och bjuda på massa härliga bilder från den underbara kvällen!

Puss (pööös låter mycket gulligare)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0