Be my Aladin!

Hej på er eller god kväll.
Sitter här och äter russin i choklad, riktigt mumsigt.
Kom på förut att jag inte ätit choklad ur tex en Aladin ask i år, katastrof!!
Men när ja var hos Mickis så snodde jag några mumsiga bitar från deras enorma choklasask!
Det var riktigt gott, asså jag och choklad, oooo!
Annars så ee det väll bra, men kallt mina fötter kommer lossna.
Ne, nu måste jag dricka te, bli klart!!
Tepåsen är i, men jag vill gärna ha lite smak på det.
Jaja, så det är bara att vänta...

Ja, min dag har varit bra.
Ha, va tråkigt detta inlägg blev/blir, helt meningslöst men jaja.
Varit med Mickis, missat bussen, pratat om att färga håret rött, höhö.
Det har jag gjort idag, trevligt.

KRAM!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: åh good, och potatis är LJUVLIGT ;) Jag skulle kunna leva på potatis ;)

2010-12-28 @ 21:17:33
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: anna

sv; tusen tack! kram<33:)

2010-12-28 @ 22:11:11
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Choklad MUMS! Det är min passion i livet:)

2010-12-29 @ 10:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0