Wunderful life-17/8 2010

Dagens låt...
Tänke kör en dagens låt, det var välldans längesen.
Men nu är det dax tycker ja!

Denna låt tror jag hörde första gången i Spanien.
Och det tog ett tag innan jag gillade den...
Vet fortfarande inte min åsikt...
Men nu har jag hört den hela dagen fast bara en liten bit av den på MTV.
Och visst är den svår, väldigt udda på något sätt.
Tror att dom flesta hatar den eller älskar den och jag är nog i mitten.
Men mitt innre kan inte sluta digga den.
Och texten är jätte bra och musiken ee stort cool.
Men det är lite märkligen på det sättet: När ska jag lyssna på den??
Kanske när jag bloggar...



Vad tycker ni??
Hata eller Älska??
Eller något i mitten??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0