Victorias syster...

God kväll på er.
Nu sitter jag och mamma och kollar på Ernst.
Asså sommar mer Ernst på tv4.
Men snart blir det Luther, en as bra deckare.
I den så finns det en tjej (Alice) som ee fett läskig, as lik en vampyr (ja, jag vet dom finns *inte*).
Hon kunde faktist vara Victorias syster, hehe.
Fett läskig ee hon i alla fall.
Så Luther tycker jag att ni ska se på, på kanal 5...tror jag.

Jag och mamma har varit lite duktiga i alla fall.
Inte bara suttit och deckat.
Vi har varit på stan...
Jag har typ handlat upp alla mina pengar
, hehe duktig, eller inte.
Men i alla fall.
Jag köpte bra saker (det gör jag always).
Två kuddar
Ett par as fina jeans
Nagelack
Grej man smetar ut smink med
Hårinpackning
Tror det var allt...bild på kuddarna kanske kanske kommer imorgon:)

Puss!!


Luther och Alice...(Hon har mördat sina föräldrar och nu förföljer hon Luther,
hon vill han inget illa)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0