Sweet Dreams

Japp...så heter min smothi som jag brukar drika/äta till frukost.
Jag har döpt dig själv och lixom använt "inget recept"...
En bra start på morgon helt enkelt!
Så nu tänkte jag dela med mig av denna super goda smothin.

Du behöver:
5-6 frysta jordgubbar
1 banan
En tsk honung
Och lite lätt vaniljyougurt från Arla


Lägg i all frukt och yougurt i din mixer, men börja med yougurten så inte jordgubbarna förstör din mixer.

Häll sedan på honungen och sedan mixa allt!
Sedan är det bara att serveria i ett glas:

Och sedan toppa med lite kanel flingor, (men det behövs ej).
Och wolla du har en super god och fräch smothi!!


Kommentarer
Postat av: anna

den ser fett god ut!:D

kram<3

2010-08-17 @ 17:41:27
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; ja den ska jag definitivt prova!(:

tusen tack, du är så snäll! kram<33

2010-08-17 @ 18:58:01
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0