Random and just me!

Hejsan Hoppsan.
Kl är snart halv 6 och jag har hunnit med att gå i skolan, varit med Becka och bränt mig på tungan.
Skolan va väll okej, första dagen enligt shemat, tuft men det gick...
Kommer typ dö imorgon, fredag och slutar halv 4...
Sista lektionen med no-labb not okey!
Jaja, sen stack jag till Becka, trevligt!
Vi typ satt och snacka om det vi brukar snacka om, musik!
Vi lyssnade på allt möjligt och hade det trevligt.
Sen kom en av hennes kompisar och lämnade lite läx-böcker (Becka flyttar ju till Australien över ett år).
Och hon va jätte snäll, vi satt och glodde på sjuka bloggvideos, haha.
Hur tom i skallen får man vara?! höhö.
Och ja så har jag hunnit med att bränna mig på tungan, men det är annan historia säger vi.


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0