Pics från Rix...

Mendans jag typ dör av trötthet så kan ni glo på lite bilder från Rix-Fm i torsdags...


Rabi och Eddi.

Haha, var bara tvungen!

Timotej...

Någon...haha bra minne. Men snygg va han!

Velvet och Linda Betzing.

Velvet.

En galen Issa, hehe sötis!

Glada vänner!:)

Lover Gereation (kan inte stava)...En av tjejerna ee från min hemstad, hehe.

Söta lilla Anna Bergendahl.

Erik Grönwall.

Erik var galen den kvällen, höhö.

Eric Saade (snacka om att man blev döv).

Han hade jätte duktiga dansare med sig, nice!

Det var en mye great kväll!:)
Puss!


Kommentarer
Postat av: anna

ooh jag skulle också ha velat kolla på rix fm, men jag missar alltid såna här roliga grejer! Men det var trevliga bilder iallafall;)

sv; Jag hatar också skräckfilmer och deckare hehe.. men jag är ingen tv människa:P

kram sis<333

2010-08-22 @ 20:28:39
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: beabus

Love Generation, Melanie längst till höger.

2010-08-23 @ 07:40:40
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0