Musiker, sångare, modell, skådis, världens sexigaste man!!!

Iiiii, jag ee så glad.
Gick in på Jossans blogg och såg att hon hade lagt ut en video på Rob när han sjunger.
Iiii, visst hör jag hört att han kan sjunga typ 100000 gånger.
Men denna är en ny låt.
Vistt är den bara på typ 45 sec lång, men han ee så bra,grr.
Plus att det ee så att han har sagt att: Twilight har förstört min sångkarier.
Eee...det var lixom så du blev känd, men jaja...kanske inte så han menade.
Men då är det så att han vill inte ge ut en cd för alla kommer förknippa honom med Edward (tror han ja).
Och då kommer det ju inte upp så många videos på youtube med Rob när han sjunger.
Men kolla videon nedan...



Sååå grym och grrr!!!

Vad tycker ni, hiss eller diss??
Min åsikt: hiss!! (jag får gåshud)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0