Keso med pesto rekomenderar jag!

Hejsan Hoppsan på er.
Dagen är lördag och jag och mamma har varit nere på stan en sväng.
Vi shoppade lite smått och åt en god salad på Paus.
Riktigt gott måste jag säga.
Det är sådan sald som man får välja 5 saker själv, mums.
Jag valde, ägg, cocus,mozarella,keso med pesto och soltorkadetomater.
En blivande stjärnkock, om jag får säga det själv, höhö.
Och så fick jag en höstjacka också, har kollat på den förut och nu fanns den bara i exemplar i min stl så jag fick den...så snygg!!!(bild på jackat kommer)
Och nu ser jag å friidrott och slöar, ska köpa lite candy senare, mums!
Har längtat hela veckan, thihi.
Inget godis på vardagar här inte!!!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0