Ingen plats, men inga sura miner!

God Morgon på er.
Eller haha, kl är upps typ 12!
Men jaja, jag ee skit trött så jag tänker sitta här ett tag till.
Igår var det Rix-Fm på kvällen
, kan säga att den kvällen var fett lyckad.
Tror fan det var bästa Rix-Fm, visst var atristerna sådär men gu vilken ös!
Typ inga sura miner och fett trångt, haha...
Snacka om att jag har jätte dålig balans...snubbla typ 3 gånger så mina vänner fick ta imot mig.
Japp, jag gick med Issa och några av hennes kompisar, jag kände redan två av dom, men dom andra var jätte shyssta!
Vi ståd och hoppade och skakade på huvudet (haha).
Som sagt var det väldans tråkgt och jag tycker fett synd om Julia.
Hon ståd bakom en "mamma" som böjde sig ner hela tiden så Julia fick lixom stå på tå som en banan...
Ja ni fattar, haha Julia typ petade på henne, höhö...:P
Som sagt jätte kul kväll!!
Och wolla solen skiner, ska dra ner till marknaden sen med BeaBus, se om dom andra ar vaknat så jag kan ringa dom:)


Mycket folk och härlig stämning!

Mer bilder kommer...



Kommentarer
Postat av: julia den bästa

vilka an issas kompisar om man får fråga höhö<3

2010-08-20 @ 14:04:52
URL: http://juliajuchert.blogg.se/
Postat av: isabella l .

Yes en kul kväll :) Och är det inte Jossan och Linnea längst ner på bilden där ;) Hehe :)

2010-08-20 @ 15:29:09
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0