Hitta en billigare lunch...4 spänn!!!! (det ee sant)

Hej.
Nu har Jenny cyklat hemmot.
Japp det blev att vara med Jenny idag.
Vi va på stan och jag köpte en grej att hänga i garndinen, as snyggt.
Och så åt vi på Donken, kors i taket!!
Haha, var något fel på kassan så min stora pomme kostade 4 spenn och min läsk bjöd dom på för att det var något knas med kassan.
Very gött, så min lunch kostade 4 spänn!! haha:)

Jaja, nu sitter jag och ser på Morden i Midsommer.
Och har typ feber, not great.
Mormor som kommer imorgon, å allt.
Och ska jag, Mickis och Jenny sova hos Jenny...
Men, som jag ska till Jenny:
Jag ee frisk imorgon!!

Nu ska jag se om dom löser mordet/morden...

Puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0