Har vi med oss Majken nu??

Hej.
Upps, glömde skriva om utflykten igår.
Japp och och min kära klass var på utflykt igår till en skog.
Och det var hm...inte så lyckat om man säger så.
Det regnade typ hela tiden och alla frös rövarna av varandra!
(hm...hur blev den meningen, haha jaja...)
Men jaja, vi försökte göra det negataiva till någt posetivt, ja vi lyckades typ.
Men shit va halt det var, haha OFC så ramlade jag.
Mina kära vänner ba:
Har vi med oss Majken nu?
(hahaha, som om jag vore 3)

Men kommer nog lägga in bilderna imorgon eller i helgen.
För idag så ska jag först va med Becka (hon fluttar till Australien imorgon).
Och sedan på teatermöte och sen blir det tv till 10 och sedan natti natti...
Så jag hinner nog inte...men jaja:)

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0