Djur i bloggvärden...

Hejsan Hoppsan!
I´m back from the peace-man.
Hehe, ni fattar inte eller hur...jaja ni får ha den frågan i huvudet.
Kanske har lust att förklara...eller inte hehe MOHAH.
Okej så elak ee jag not, gu va Bitching jag låter.
Eller?? Tycker ni bitches...
Haha, låt mig små le (garva).
Kan berå på att Jossan har hittat en blogg som är värre än Kissie.
Ja ni läset rätt värre än Kissie, fattade det inte själv först men det ee sant.
Och jag säger inte ofta så här om folk men han är f*n störd i huvudet (ursäkta för mitt språk).
Men gå in och kolla hans blogg och kolla hans video klipp...
Haha, du kommer vika dig av skratt!!!
Eller gråta...hur kan man va så??
Jaja, alla har rätt att va den man vill vara.
Men aaa, han:O
Okej, nu orkar jag inte lägga ner tid på han, uch!

Okej, nu börjar jag om lite grann.
Hej, hur mår ni??
Okej nu avslutar jag detta.

Puss...
Ja just det hans blogg:
http://bezie.blogg.se/

En liten fråga bara:
Varför ska alla bloggar hetta något med z och låter som ett djur namn.
Kissie, Dessie och Bezie ja kom då, kom då till matte!!
(haha)...


Kommentarer
Postat av: anna

oj den bloggen måste jag kika på:o



sv; tusen tack! Jo men jag förstår vad du menar med att den frågan är mer välkomnade men jag blir ändå irriterad på såna frågor för det är fortfarande ett djur men folk tänker ju inte riktigt så heller..



sv; det är fett kul att tänka på hur sitt framtida hem ska se ut! Älskar sånt+inredning:D

puss & kram<33

2010-08-15 @ 21:42:16
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0