Days of our life.

God Morgon på er.
Just nu sitter jag ner bäddad i mitt duntäcke och glor på Våra bästa år.
Hehehe, serien som aldrig tar slut.
Men det är bra serie för man behöver typ inte se alla avsnitt, man fattar "typ" endå.
Och så är den lite berående-framkallande, men jag vet typ aldrig när det går...men det kommer så ser jag:)
Anars så har jag hunnit ätit frukost och fått mensvärk!!
Inte okej, så dagens planer:
Sitta i soffan hela dagen och tycka synd om mig själv.
I mina öron så låter det som en bra idé.
Hoppas bara att det går några bra repriser idag då, anars får jag väll se på en film.
Eller just det kan ju glo på MTV´s hemsida...där kan man alltid hitta något att se på:)
För idag har jag ljud på datan, det hade jag inte i typ förrgår, tror jag det va...

Puss!!



Kommentarer
Postat av: anna

sv; ja jag ska köpa fler såna nagellack för jag tror att svart och silver också kommer bli snyggt synd bara att alla typ är slut här..:/

kramis sis<33:)

2010-08-17 @ 11:14:10
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: O

Sv: Hehe, tack så rysligt! ;)

Jaså, bra att den gör dig gladare :P Kram & Puss!

2010-08-17 @ 11:16:27
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0