Vad är grejern med grejen??

Hejsan Hoppsan!
Kl är snart 19 och jag har hunnit med, skolan, stallet med Jenny, plugga och ducha.
Duktig flick, nu kan jag bara koppla av och glo på tv tills jag ska sova.
Ja, just det jag var i stallet...okej jag rider absolut inte men jag tycker det är mysigt att vara där.
Så när jag kan så hänger jag med en av mina 3 tokiga häst-kompisar och dom tycker det är kul att jag hänger med så jag hänger med ibland.
Plus att Jossan har en egen häst, så vi eller dom som rider hjälps åt att ta hand om söta Nivada.
Men jag kommer aldrig börja reda, nej tack det är inte min grej.
Men att stå på scen ja, det ee min grej!!
Vad är din grej??
Fotboll
Rida
Sjunga
Läsa
Skriva
Eller ja något annat!


Kommentarer
Postat av: julia

Dans dans dans haha, läsa och kompisar <33

2010-04-19 @ 19:11:10
URL: http://juliaajuchert.blogg.se/
Postat av: Jossan<3

NEVADA! ;)

2010-04-19 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0