Sombody kill me!

Hejsan Hoppsan!
Fredag, skolan avklarad, stan och yougurt i handen!
Japp, ungefär så har min dag sätt ut.
Och nu är jag riktigt trött, men det hör väll fredagen till...eller.
Vi var när på att somna idag på sista lektionen, fast jag började halv 11.
Men vi fick sluta ca 15 min tidigare, kors i taket.
Ja men, vi burkar aldrig får det för våran So lärare, prick eller några min över ALWAYS!
Men icke idag, hon ville väll hem fort, hihi vi fick beröm också.
Vi har varit väldigt duktiga på idrotten!
Ja, kanske inte så roligt inlägg, men jag släggänger in en rolig bild istället.



Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; ska fråga dom ;D

HAAHA!



Ska strax göra milkshake, gillar du milkshake?

2010-04-16 @ 16:19:14
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0