Ska den värkligen se ut så här?

God kväll och detta är dagens första inlägg!
Oj oj, men jag började rätt tidigt så jag pallade inte blogga och när jag kom hem så hängde Jenny med.
Vi hade det as kul, lekte lite med hennes nya rosa video kamera, as snygg och skit bra!
Så vi gjorde en lite musik video, eller jag mimade och hon filmade, haha vi tog typ 4 tagningar, men sista blev as bra! Och jag äger sönder som skådis, haha.
Ni kommer snart få se den på MTV, vänta och se...haha!
Sen kom mamma hem med min fath boy och en lampa.
Lampan tyckte hon att jag och Jenny skulle sätta ihopp, och det gick ju bra, Not.
Holl på i säkert en halvtimma med den där jävla lampan, men det gick inte.
Så Jenny gjorde sin egen, haha...bild kommer sen.
Men mamma blev inte så nöjd med den idén, så vi fortsätte men det gick värkligen inte.
Man ska väll inte behöva vara tre för att setta upp en jäckla lampa??
Så vi gav upp och mamma ska lämna tillbax den.

Så här skulle den blev:

Men så här satte Jenny och jag ihopp den, det gick ju inte på ett annat sett:

Blev den inte snygg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0