Om du inte bajsar!

Hejsan Hoppsan!!
Nu är jag på klädd och redo för dagen.
Det blev soft Majken som lever idag, leggins, linne och en big tröja från gina, haha.
Kom på nu att allt jag har på mig idag är från gina, haha...legginsen, linnet och den bigga tröjan XD
Men i alla fall kl är halv 11 och jag ska snart cykla iväg till min förra prao plats och hälsa på.
Hade ju lovat dom att hälsa på och jag hade inge andra planer, så jag ee väll där i några timmar, hehe.
Sen när mamma kommer hem vid 4 så ska vi baka kladdkake muffins, asså vi har tydligen börjat med att vi bakar varje fredag. Från att aldrig baka till någon sorts tradition, haha.
Men oo nu har jag en låt huvudet, Om du inte bajsar...hahaha!
Sappade runt lite på tv och fastnade OFC på svtB, XD
Och där var det en musikvideo.
-Om du äter massa mat och får ont i magen, måste du gå och bajsa!
Hahaha!
Försökte hitta den på youtube, men hitta den inte XD
Men nu måste jag gå på besök hos ett specielt rum, xD
Sen drar jag iväg till mina gamlingar, puss och fis!


Kommentarer
Postat av: Lisa

gud vad bra! men är du det för djurens skull eller för att du typ inte tycker att kött smakar gott?

2010-04-09 @ 13:27:34
URL: http://lisank.blogg.se/
Postat av: lisa

jaha okej, om jag hade fått för min mamma, hade jag blivigt "heltids" vegetarian för länge sen då jag tycker det är vidrigt över hur man behandlar levande varelser. : /

2010-04-09 @ 13:43:01
URL: http://lisank.blogg.se/
Postat av: Lisa

okej det här är en lång historia men jag försöker göra den lite kortare haha:



allt började såhär, min extra mamma blev vegetarian när vi var ganska små ( hon har funnits i mitt liv heeeeeela mitt liv så de är som en andra mamma) a men så hon blev vegetarian och efter kanske ett år eller så, blev vi både större och förstog mera. så jag sa till henne att jag ville bli vegetarian eftersom att jag bryr mig om djurena. Då blev hon jätte glad och ba: ååå men säg det till din mamma hon kommer säkert förstå , jag menar jag trodde också att hon skulle förså. så jag kom hem till mamma, berättade, och hon blev så himla sur o nej nej att bli vegetarian kunde jag ju drömma om. jag fick börja gå till sjuksyster på skolan heeeeeeeela tiden för dom trodde typ jag var störd i huvet. mamma försökte banka in i min skalle att jag "hade blvigt hjärntvättad" men jag visste ju att så inte var fallet, jag menar min extra mamma är så speciell, det finns ingen annan som henne. A , mamma och pappa bråkade och bråkade hit o dit o jag var bara ledsen hela tiden. så jag bestämde mig att lägga allt bakom ryggen för jag skulle ändå inte få bli vegetarian och jag orkade inte med allt bråk. så jag la det bakom ryggen. fast sen fick jag börja äta vegetariiskt i skolan och det var ju jätte bra för det är alltid en början. så pappa och exta mamma blev jätte glada när jag berättade det för dom. sen gick tiden och nu det senaste året har vi börjat äta ganska mycket vegetariskt här hemma hos mamma eftersom hon vet att jag och anna gillar det. så det är också bra! inte lika bra som att vara helvegetarian med det är det här jag får nöja mig med liksom. Och tack för det där med tips om mat jag kanske frågar någon gång, fast jag vet väldigt mycket om den vegetariska maten då extra mamma har lärt mig allt hon kan och vi äter alltid vegetariskt när vi är hos pappa, är med o lagar mat .. och det har vi gjort ända sens vi var små .

glömde säga en sak också haha, allt det här bråket om att bli vegetarian.. det har o göra med hat. min mamma HATAR min pappa och HATARRRRRR min extra mamma så jag tror det hade med saken o göra om du förstår. haha förlåt för att det blev en så lång kommentar , men du får ha det så bra !:D

2010-04-09 @ 16:46:07
URL: http://lisank.blog.se
Postat av: Ottilia

SV: Tack :) Gjorde inte jättemycket matte, men ska fortsätta idag.^^

Jo, men det är bra att lämna saker i skolan, då kan man ju inte göra dom :P

2010-04-09 @ 17:16:15
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: hanna

fin blogg design du har! :D

2010-04-09 @ 19:38:19
URL: http://scenefordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0