Nu befinner jag mig i fjolträsk (Jennys ord)

Hejsan Hoppsan!
Japp, nu är jag i Stockholm!
Och sed är dom hade en data i reptionen, som man fick sitta vid gratis.
Bra va, men jag kommer inte hinna sitta mer.
Idag har vi varit på stan hela dagen, från 12 tills typ nu och nu ee kl halv 8 och mina fötter skriker.
Och snacka om att jag ee trött, jag har hollt igång sen 7 i morsse, haha.
Men kul har vi haft det, shoppat och ätit god mat.
Mamma har ju bott i Stockholm när hon var yngre och så kan ju staden ganska bra och det ee ju toppen!!
Så till lunch åt vi på en vegetarisk bufé, super god och fräch (ingen aning stavningen på det ordet) mat!
Sen så har vi shoppat!!
Jag har köpt en nyckel ring där det står "helvete" på, haha...så jag XD
En big size tröja från Chep Monday, men endå inte hetter typ Wekendy, eller något.
Haha, vad gammal jag känner mig som inte vet var affären heter, den som var så stor...
Sen så fick jag ett par sunglasses av min moder, jag behöver ju...haha:D nu har jag ca 9st!
Det roliga va att jag träffa Becka här i Sto, haha det var lite kul.
Hon bor nästan granne med mig, hemma i Norrköping:D

Men nu ska vi bara vara på rummet.
Har köpt hem lite salad och bröd som vi ska äta.
Sen blir det sista delen i Melenium, spänade spänade...har ju inte sett filmerna.
Den enda i hela Sverige, hehe.

Puss och fis lingonris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0