När fingrarna och hjärnan glöder.

God Morgon!
Nu är jag hemma från Stockholm och det är måndag.
Bläää...jag som sov så gott!
Jag brukar alltid vara vaken innan kl ringer men denna gång sov jag!
Och jag vill sova mer, det är ju måndag aldrig kul med måndag.
Men man får ju tänka posetivt, efter varje mådag så är det närmare närmare sommarlovet!
Jaja, idag är det skola och jag måste värkligen plugga så att fingrarna blöder och hjärnan glöder!
Så om undrar varför jag inte bloggar så vet ni att jag sitter och sliter någonstans, ska fråga lärarna om jag får stanna kvar i skolan, ambiskös (stavning) elev!
Nu blir det fix och drix, vakna och lite blogg läsning om jag hinner...

Puss och fis lingonris!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag spg att du ville vara med och tävla om Eclipse biljetterna. Jag hittar dock inte något inlägg i din blogg ang detta. Gå in på mitt inlägg och följ anvisningarna och kontakta mig sedan för att vara med i tävlingen.

2010-04-26 @ 09:09:21
URL: http://sandrasvarld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0