Jag tar din sylt

Hejsan Hoppsan alla mina barn:D
Hehe, man blir så flumig när man har ätit för mycket jordgubbsylt.
Japp, jag åt sylt med flingor XD
Mamma brukar alltid klaga på att sylten tar så snabt slut, oj vad kan det berå på??
Hehehe, det bor någ på ett sylt monster som bor här.
Men i alla fall, har ätit som sagt, kom från skolan nyss, på tyskan så vi på den där serien som jag snackar om, men den är så sjukt bra:D
Jag och Jenny funderar på att hyra den, asså om den finns...den ee ju på tyska...

Innan jag avslutar detta inlägg måste jag hylla några kill-"kompisar".
Okej vi är ju tajtatajta, men dom ee skit roliga och jag skulle gänra villja ha "riktiga" kill-kompisar.
Jag hade en i för några år sen, men...det tog slut.
Så nu vill jag hylla min goa kommpiar med något annat mellan bena än vad jag har, hahaha!!
Detta är till:Dany the boy, Emil R, Emil P och Rasse Hasse, tack för att ni ee så sköna:D


Mums till sylt!!


Kommentarer
Postat av: bea

Ja,haha, love them!

vad skulle vi göra utan dany the boy, "döden" (haha jenny...), emil och hasse?!?! ;D

2010-04-15 @ 18:20:00
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sylt är muuuuuuuuums!

2010-04-15 @ 18:51:09
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0