Jag gör er otåliga, mohaha!!

Hejsan Hoppsan!
Nu är mitt humör på topp, ska äta salad snart, me love!
Vi gick på stan nyss och mamma frågade mig vad jag skulle ha på Beas fest imorgon och mitt svar:
-Jag har inget.
Och då gick hon och hämtade en skit snygg randig tröja och den passa perfekt, så nu hänger den i  min garderob.
Plus att igår fick vi hem en lapp där det ståd att vi skulle hämta ut en paket...och jag viste vad det var och mitt humör steg och steg och nu är båda dvd:narna hemma hos mig...ska visa sen...i ett annat inlägg så ni ska bli lite otåliga...me like.
Men tröjan kan ni få se nu...eller ska äta nu så efter maten...hehe vad elak jag känner mig, mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0