Jag bor på fel plats helt klart!

Jag bor i absolut fel stad har jag märkt nu!
Eller nu och nu, har alltid fel, föddes på rätt plats men förflyttades till absolut fel ställe.
Stockholm är mitt kal, Norrköping kan slänga sig i väggen!!
Var ju i min "riktiga" stad i helgen och hade as mysigt med mammuten.
Fick två nyckelringar (en med stinky från mumin och en där det står helvete på), ett sugrör med mumin och ett par solglasögon med blommor på, skit fina.
Och sen så var vi på Moderna och shoppade och levde livet, hehe:D
Tog inte så jätte många bilder, ville bara njuta men några kan ni se, mest på mig och rummet hehe...


Rummet, det blev det hotellet som mamma ville...men det var väll ok...

vi var ju knapt där så det gjorde inget att det såg ut som på ett äldreboende, haha.

Mumsig glass, Kiwi och choklad glass som värkligen smakade vad det skulle smaka!

Shopping!!! Me like.

Ny tröja, vad tycks?? Själv är den såååå jag, love!

Nya glajer, tack MAMMA!

Promendad i det fina vädret.

I den kungliga staden kan jag bo!

Vi gjorde en god gärnig också. Ja ni som inte vet vat Stiuation stockholm är, så är det en tidnig som hemlösa säljer för 40:- och 20 av den köpta tidnigen får dom och rästen går till tidnigs förlaget.
När mamma bodde i stockholm köpta hon några styckna per vecka, men vi köpte en och gav 20:- till hemlös, det värmer i hjärtat.

Tack för en underbarg helg mamma, älskar dig!


Kommentarer
Postat av: isabella l .

Fin tröja :) Vad är den ifrån? :)<3



Btw vi måste ses snart Majkiiiz <33333

2010-04-26 @ 20:35:57
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0