Igår och idag och alla dagar i mellan.

Hejsan Hoppsan!
Nu är min älskade data hemma hos mamma igen och jag kan blogga igen!
Nu blir ni glada va??
Jo, det klart ni blir jag är ju tillbax!
Hehehe!!!!
Men imorgon åker jag till Stockholm som sagt och jag vet ej om jag får ta med mig datan.
Men om inte så kommer massa bilder och gottiheter när jag kommer hem!

Men i alla fall, tillbax tills idag och tills igår.
Igår var jag och mamma på stan och stor shoppade, jag fick ett par as snygga skor och ett par snygga leggins.
Mamma köpte också, tröja till sig själv, knoppar till köket och salt och peppar kar som ser ut som elefanter, hehe gulligt va??


Snygga knoppar till köket och duktiga jag satt upp alla 13 st!!

Fina salt och peppar kar!

Mina fina leggins från Åhlens 249:- tror jag dom kosta.

Ingen har snyggare skor än jag!!!!
Hahaha, men vist ee dom snygga, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0