Flumungen is back!

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag hemma från skolan, EM (Europa Möbler) och hemköp (matbutik, haha).
Men i alla fall, skolan var väll okej, haha Haris sa en rolig grej, det får ni se sen, det blir dagens citat.
Måste bara skriva att jag fan går i en huligan skola, but I like it, dom ee ju inte elak.
Dom har bara lite syrianksa rytmer i blodet, haha....
Men i alla fall, möte upp mamma på EM, där vi köpte en fath boy till mig, en stor fyrkantig säkosäck.
Som trolitvist min mammas kompis ska hömta någon gång, vi kunde inte ta den på cykel...:D

Idag var Mickis i skolan, grattis!!
Har saknat dig...det ee 5 DAGAR som jag ej sett dig gumman, det ee mkt.
Och Jossan ligger fortfarande hemma och ee sjuk, men hon kommer trolitvist imorgon.
Som ni har sett tidigare så är Mickis en väldigt flumig person...
Nu kommer tre nya flumbilder på sötungen:

Hon mår bra jag lovar!!

Haha, fjortizzz puff!

En söt liten Hippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0