En ny drog är upptäckt!

God Morgon!
Kl är 10:41 och jag har varit vaken rätt så länge.
Vaknade typ vid 5 och var klar vaken och skit hungrig, men orka ej gå till köket.
Så efter ca en timme somnade jag om och vaknade vis 9 istället, en mycket bättre tid att vakna på enligt mig.
Skulle ju på fest idag fira Bea som fyller 15 idag, men det blev inget...lite pist på att hon messa nu...du får krya på dig!
Men jaja, jag och Jossan ska ha en mysig dag istället, först blir det stan och sen Rob-dvd!!!
Mysigt Mysigt:D
Just nu lyssnar jag på John Mayer, som alltid, en drog helt klart!
Vi håller ju på med droger på No:n då kan jag ju skriva om John, hehe...undra vad hon säger då XD
Vad är efekterna??
- Galen och kär!!
Nej nu tog cd slut, måste upp och sätta på den...så nu är jag nöjd igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0