En hemsk morgon!

God Morgon!
Måste bara skriva 2 ord som värkligen passar in till morgonen:GALET och LÄSKIGT!
Ja kl halv 6 eller något så vaknar jag av att någon skriker: Jag kommer ringa polisen!!!
Jag vaknade hastigt upp och satte mig, hörde typ 3 röster bårka...
Så gick in till mamma och hon var vaken med, hela lägenheten var väll vaken.
Det skrek och skrek och gapade, så jävla läskigt.
Det skrek: RING POLISEN, RING POLISEN, RING POLISEN!!! DOM DÖDAR MIG!!!!
Snacka om läskigt, mamma gick ut efter en stund och såg att några till grannar var ute och mamma och dom pratade om vem som skulle ringa polisen.
Som mamma sa, skriken lät värre än hela sitationen.
Dom hade tydligen haft fest till 3 på en funcking TORSDAG!
Men det lät väldigt hemskt...men sen blev det ganska lungt och men sen somnade jag...
Hoppas att ingen blev skadad!!!
Nu fick jag reda på att polisen kom och det var ju bra.

Sorry för ett hemskt inlägg, men jag var tvungen att skriva av mig.
Tänkte gå till skolan vid 9, fast jag börjar halv 11, men jag orkar värkligen.
Så jag ska ta det jävligt lungt och gå till skolan vid 10 eller något.
Men hoppas ni har haft en trevlig morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0