En grekis gud!

Hejsan Hoppsan!!
Nu sitter jag i min säng och lyssnar på världens bästa cd!
John Mayer OFC, asså den cd är som en drog för mig, tröttnar aldrig.
Fast jag typ kan alla låtar baklänges,uppochner, utantill, i sömnen...hehe.
Men i alla fall, mamma kom hem vid 4 och då tog min film slut så drig vi ner till stan och jag hittade den, eller mamma hittade den...den absolut perfekta kläningen till bröllopet och min skolavslutning!
snygg, LOVE IT.
Den är ljusrosa/rosa med silvriga ditaljer som undre brösten och axlarna...lite grekisk typ.
Och jag har redan bestämt att jag inte kommer hitta någon finare, så när jag får pengar så ska den bli min.
Plus att lilla jag blev tydligen skit snygg i den, hahahaha...ne men den passade as bra, plus att jag såg lite smal ut i den, och kom inte och säg nu att jag alltid är smal...:)
Men storleken har igentligen ingen betydelse!!!
Försöker jag trycka in i mitt huvud!!!







Kommentarer
Postat av: Alina

haha skön du verkar vara! tack för din underbara kommentar! man blir glad av dig! :D

2010-04-09 @ 19:29:39
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Linda

MEN- du är faktiskt alltid smal. Jag är lärare och jag ljuger inte:)

2010-04-10 @ 11:17:52
Postat av: Little me

Till Linda:

Haha, tusen takk:)

Okej okej...

2010-04-10 @ 11:25:50
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0