Drar i min tå, men jag börjar inte plugga!

Hejsan Hoppsan alla glada och arga för den delen.
Men det hoppas jag inte att ni är, vist är det söndag och skola imorgon men det är bara 5 dagar skola, sen är det helg igen:D
Nu är jag hemma en sväng och jag tar det lungt, funderar på att plugga, men jag är ju en sån som bara skuter upp saker hela tiden, ojoj...ja men jag får ta mig själv i kragen...det går ju inte jag har ju ingen!
Hm...får dra mig i lilltån, hehe.
Men vid 5 ska jag ner igen till teatern, men denna gång ska jag ej var värd, ska bara kolla:D
Det gick bra att vara värd, fick se 3 pjäser, jätte söta små barn som spelade, dom ee så duktiga!
Då blir man lite nostaligsk och tänker på första gången när man själv ståd på scen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0