Dikt av mig:

PS: sorry om det ee flestavat...



Silky soft days
removed by rinsing de near you
Your neighborhood
Does not
It gives me chills
Scary dreams at night
The candle is lit
But in my mind is the darkest
Darker than the night night
Take your hands off me
Do not come near

You think you are superior
Still laughing
For my tears
Turns me hard
Whip me on the butt
Prefer with your fingers over my neck.
Breathing down my enter ear

You are awful
Devil is my God
The good

If I Be You, I would be dead now
Would shoot me directly
The first time I saw myself in the mirror


Kommentarer
Postat av: simone

Vad fint du skriver! :)

2010-04-15 @ 16:30:27
URL: http://fattybom.se
Postat av: anna

sv; hihi hur gammal trodde du jag var?:P Det är alltid kul när folk tror att man är äldre än vad man är.. eller bara när man är ung för är man gammal och ser äldre ut så är det kanske inte så kul:)

Kram!

2010-04-15 @ 16:50:57
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Sv: Okej, jag ska studera den sidan lite närmre när jag får mer tid. Mycket i skolan nu.

Haha, jaha, det är ju bra att hon tycker det är roligt för annars blir det så pinsamt. Det kanske det är ändå, men hellre det än när mina syrror retas..:S



Haha, det där med hans språk e en stol del av det jag längtar till mest, hehe :) <3 Gulligt ^^

2010-04-15 @ 17:03:49
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0