Blir det plankan som gäller??

Natti Natti!
Nu sitter jag här och försöker övertala med mamma att jag ska ta med min data.
Men jag är inte så jätte bra att säga mena åsikter, men ibland då jävlar babblar jag på.
Men vi får väll så hur domen låter.
Men jag ska stänga av och packa, sen ska jag sova, ska ju åka vi 9.
Får väll se om mamma kan sova, våra grannar ska tydligen parta ikväll.
Men
jag är ej förvånad, okej man får festa men inte kl halv 4 på morgonen.
japp, först har dom förfest sen efterfest...hm...!!
Men förra gången så var det tydligen några grannar som klagade, haha:D

Natti Natti, vi ses imorgon eller när jag kommer hem, det får vi se vad mammsen säger!!
Puss och fis, lingon ris!


Okej, min data får stanna hemma...


Kommentarer
Postat av: anna

sv; haha jag skulle typ också kunna ge min vänster arm för hennes röst;)

Jo jag mår bra, sj då?

Stor fet bamse kram på dig också hehe;D

2010-04-23 @ 21:36:15
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Haha, ja nu får du allt shoppa som en riktig shoppoholic! ;)

Ja, Rybak muntrar ALLTID upp :D



Tack, hoppas du får det kul i kungastaden ;D <3

2010-04-23 @ 22:25:24
Postat av: O

SV: Haha, ja nu får du allt shoppa som en riktig shoppoholic! ;)

Ja, Rybak muntrar ALLTID upp :D



Tack, hoppas du får det kul i kungastaden ;D <3

2010-04-23 @ 22:25:50
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0