Bilder från Trysil del2

Nu kommer änu mer bilder från min undrebara resa till Norge!


Sista kvällen var det middag med alla, vi var 16 pers...mysigt var det.

Bara älskar din kläning Mickis, så snygg...du med snyggo!

Jenny och Mickis på resturangen.

Jenny åt super stark fajitas.

Bea åt hamburgare.

Min super goda mat. Det fans ingen vegetarisk mat, men dom fixade ihop något.

Mickis åt kyckligs spett.

Jaha då var det dax att åka hem...buhu.

Jenny backar.

Hejdå Norge, kommer sakna dig!

Resturangen påväg i Sverige. Vi 3 hade alla köpt något plagg där det står Trysil på.
Bea ett par mjukisar, jag och Jenny en varsin tröja, kan visa imorgon.

Jätte god mat var det och kom på att jag hade ätit där förra gången jag äkte hem från Norge...

Tusen Takk, för en fin resa tjejer!!!


Kommentarer
Postat av: Milda

svar: hehe tack! ja du kan ju byta men härma inte mig för mycket med designen bara! ;)

2010-04-08 @ 20:48:14
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: anna

fina bilder och hoppas att du hade kul i Norge:)

sv; hoppas det är bra med dig också!

coolt att du har såna krokar i hallen, såna vill jag också ha:P

Och kul att du gillar de inläggen:D

2010-04-08 @ 21:01:48
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0