Bilder från Trysil del1

Bilder från Trysil!


Vi har inte ens börjar åka men dom är två gulle bullarna ee redan trötta.

Mot Norge!!

Vi lunchade i Nås, mycket god pizza.

Mickis familj skulle ju också till Norge, så vi lunchade med dom.

I bilen..

Haha Jenny skulle kasta ut sitt banan skal, men det kom ej långt.
Hahaha, den fasta på vingenpå våran bil, XD

Hahaha...vi var bara tvugna, vi var ju äntligen framme i NORGE!

Min fötter värkte som bara den, så jag och Bea satt och villade lite.

Snyggo Bea i solen, solen sken som bara den första dagen!

Våran lägenhet.

Köket.

Våran underbara utsikt!!!

Jag i backen.

Oj det blev rätt många bilder och jag har fler att visa, så vi delar upp bilderna.


Kommentarer
Postat av: bea

Men KUL att du valde GRISbilder på MIG!!!!!!!

2010-04-08 @ 19:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0