Alla skolkar idag!

April April din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!
Okej jag inte lurat någon idag, kom inte på något.
Räkte med förra året när jag klassa ut alla haha, sa att jag skulle få ett syskon och alla gick typ på det.
Plus att jag har inte gått på något, också.
Men det hände två gånger att någon skulle lura mig, men det gick jag ej på.
Första var att jag hade tappat något och andra var att jag blödde på halsen...suckers!!
Men våran klass lurade våra lärare att alla hade skolkat på mentors tiden, alla gömde sig vid matsalen, haha och sen sprang vi upp och skrek, XD
Haha, snacka hur dom såg ut i fejan, hahaha.
Men ska vara på min vakt, men mamma kommer ju snart och hon kan ju luras, men jag tänker inte ens pröva att lura henne.

Har du lurat någon eller blivit lurad idag??



Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Mjo det är så himla typsikt =/



Kram Savefors♥

2010-04-01 @ 15:40:56
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0