Wohlaa va frächt!

Hejsan Hoppsan Alla Bloggläsare!!

Ohh nej idag är det MÅNDAG, bajs säger jag ja som vill ha helg lite till bara.
Helgerna går för snapt ibland, men ärligt talat så gick denna helg för vånats värt sakta!!
Jag har städat hela mitt rum, nu tänkerna ni säker gu va duktig hon va då hahaha( ironiskt)
Men när jag säger städat så har jag värkligen städat!
Jag har krupit på golvet för att torka lister jag har torkat varje litet hörn.
Och jag själv tycker att jag var jätte duktig!
Visst det käns jobbig i börgan bara själva taknen på att städa gör mig illamånde men efter råt wolaa! Så snyggt och frächt!

Och i lördags var jag och mamma på middag hos min kommpis Jenny och hennes mamma.
Det var super mysigt och trevligt.
Jennys mamma hade lagat 2 pajer och båda var jätte goda.
Tack för en trevlig kväll säger jag!

Hoppas också att alla ni hade en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0