Vampyrerna anfaller!

Hejsan Hoppsan Alla bloggLäsare!!

Idag var det skola igen då!! Men vi jobbade inte så jätte mycket så det var rätt okej.
För halva dagen var vi ute och orienterade, det va ganska kul faktist sprang som en huligan. brydde mig inte om jag typ fick grenar i ansiktet jag bara spran och sprang XD För denna dagen var väldigt viktig för våra betyg så jag sprang och tänkte måste få MVG måste få MVG ahaha nejdå inte rikigt så då men jag sprang som en huligan i alla fall!!! Som tur var sprang vi inte ensamna för då skulle jag väll springa vilse...Vad var det vi har sakt jag ee ingen SKOGSMULLE!! XD

Men nu ee jag hemma, ska sitta lite till vid datan ska väll se Riverside som vanligt, gu va spänande det är!
Men jag måste pungtera en sakt hela världen har värkligen blivet varmpyr tokiga XD Allt nu handlar om blod ätande läskiga vampyrer Xd Det faktist lite roligt faktiskt.

OJ va flumigt detta inlägg blev, skit samma ha det gött så hörs vi när vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0