Sluta Anka!!

Hejsan Hoppsan!!!

Jag orkade tyvär inte skriva igår, halva klassen va på heldagutflykt i skogen.
Efter så var jag helt slut!!
Från 10 -16 i skogen!!! Okej det var jätte kul och mysigt och så MEN jag är ingen skogsmulle!! XD
Så när jag kom hem satte jag på tven och åt en stor tallrik med glass, mums...Sen hade jag choklad sås i hela ansiktet XD Jag äter som ett litet barn hahaha nejdå XD
Men idag var dagen i skolan ganska lung, mkt bra!Torsdagar e min favo dag i skolan, näst sista dan och det ee bra lektioner. Hemkunskap, matte(booring men skit samma), svenska, info och en halv timme tyska!Good...

När jag kom hem från skolan kl 3 så hade mamma köpt aftonbladet och vad brydde framsidan...
Jo Anna Anka!!!
Ee det bara jag som redan har tröttnat på henne!!
Hollywood fruar har väll typ sent en eller två gången och hon ee redan på görsta sidan!!
Gu vad hon säger asså.
Orkar inte skriva vad hon säger själv tycker jag att det är sååååå dumt och korkat!
OJ ni blev jag väldigt sträng, men blir bara så arg.
Kan ni förlåta mig??
aftonbladet.se
kan ni läsa om Anna Anka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon värkar lite skum...haha;)

2009-09-17 @ 20:08:06
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0