Miami Ink here I come...

Hejsan Hoppsan

Idag är det lördag och de flesta lördagar kan jag sova så länga jag vill, men icke sa nicke inte dag.
Mamma väckte mig ca kvart i 9, för idag skulle vi till Komårdens djurpark med pappa.
Kl 10 tog vi bussen till djurparken.
Måste bara säga en sak, gu va dyrt det är!
Kan ni gissa hur mkt det kosta för 3 personer.....
Ska jag säga??
Tänk lite till...
300?
Nej
500?
Nej
För 3 personer på Kolmården en hel dag kostar det ca 700 kr!
Ee det inte väldigt dyrt?
Tyck vad ni vill, men jag tycker det ee mega dyrt. Tur att vi hade en bra dag. Nästan lilte sommarväder vaktiskt.
Solen sken hela dagen, men inte för varmt lagom Zoo-väder!


Sen när vi kom hem så var jag helt slut, kolla lite på tv, det under bara prugramet Miami ink...Jag bara älskar det prågramet! När jag ska skaffa min första så vill jag jätte gärna köpa en där, men det skulle bli väldigt expensiv.
Men jag skulle någ kunna lägga ganska mkt pengar på en tatto, man har ju den hela livet plus om den betyder något så e det ju mkt roligare.
Jag funderar på att tatoera in mina 3 länders flaggor på Ryggen/axeln. Holland,Norge och Sverige. Den tatoreingen kanske låter tråkig men om Ink.gänget skulle göra den skulle det bli ski COOL. Okej jag ee bara 14 men vi får vänta och se...







Kommentarer
Postat av: Agnes

Oj, vad dyrt det är! Var länge sedan jag var där, men jag hade aldrig tänkt mig att det skulle vara så dyrt! :S

2009-09-20 @ 16:33:30
URL: http://agnnees.devote.se
Postat av: bus

haha, tänker du redan på tatueringar...XD

2009-09-21 @ 16:26:46
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0