Lyx fredag!

Hejsan Hoppsan Alla Bloggläsare!!!

Äntligen fredag, eller veckorna går ju jätte snapt man hinner ju inte med.
Håll i hatten!!
Inget specielt har hänt idag...förutom att jag råka trucka in en penn-spets i Bea-Bus huvud när jag skulle skrämma henne. FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT osv!! Det var värkligen inte menigen, men det vet hon.

När jag kom hem från skolan kände jag att jag ville lyxa till det lite så jag gick ner till Hemköp och köpte en chokladkaka och en Chic. Sen blev jag sugen på Chai Latte, inte så konstigt XD
Så nu sitter jag hemma med Chai Latte, Choklad kaka och Chic och gottar mig.

Ikväll kommer my dad från Holland till Sverige!!!
Det kommer bli kul men jag ee jätte nervös...
Det ee inte så att vi inte känner varndra och så, det gör vi lite i alla fall...men det ee språket.
Vist han snackar engelska med mig men...men.
Nu ska jag kolla lite på min bdb sen ska jag någ lägga mig ner i soffan läsa Chic och titta på tv, jag ee tjej ja kan göra två saker samttidigt!! XD 



Tidningen som klär dig


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej! Grymt fin blogg du hade där! :) Roligt också att du gillar Alexander Rybak! Han är jätte snäll! :)

2009-09-18 @ 17:38:02
URL: http://agnnees.devote.se
Postat av: bus

hahahahaXD<3<3

2009-09-18 @ 17:42:27
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0