I <3 Alexander Rybak

Hejsan Hoppsan Alla bloggläsare!!

Had lite tråkigt förut så jag tänkte googla lite.
Jag googla mäst på kändisare.
Sen googlade jag på Alexander Rybak såklart, jag har typ alla bilder som går att hitta på han hahaha skoja men några i alla fall vill inte ha så många som är lika varandra.
Och gissa vad jag hittade, sen sajt där dom säljer saker med logga I <3 Alexander Rybak!!
OJ go vad jag vill ha!!!
Men priserna är i euro alltså ee sajten ingen svensk sajt så jag vet inte om jag vågar köpa men det fins en tröja där som jag bara måste ha!!!
Jag får fråga mamma och se vad hon tycker om saken.

Kan visa några prylar man kan köpa.


Det är den tröjan jag vill ha!



I Heart Alexander Rybak pet clothing



I Heart Alexander Rybak aprons


I Heart Alexander Rybak mugsMuggen vill jag med ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0