En galen koridor

Hejsan Hoppsan alla bloggläsare!

Hoppas ni alla har haft en trevlig kväll och kommer förtsetta ha det!
Det har jag i alla fall, har precis ätit en super duper god middag, som min mamma laga.
Halelujia men mamma lagar typ mat en gång i veckan varken det behövs eller XD
Men man behöver ju bara ett mål om dan och det får jag i skolan plus att min mamma jobbar som kokerska så när hon kommer hem vill hon ju inte ställe säg i köket och laga mat, det är ju logiskt. Tycker jag i alla fall.
Och jag bara älskar yougurt, så det gör inget!!


Idag var det skola som vanligt på fredagar.
Jag och Bea-Bus fick en liten lycko stund eller vad man säger vi blev plösligt helt gala ocg glad.
Vi ståd i koridoren och dansade och sjöng till min MP3!! Det rekomenderar jag, en mkt roligare skol dag!!!!
Ni får tycke vi ee kneppa, men till mitt försvar så ståd vi inte mitt i koridoren och man lever ju bara en gång!!
Så lev ditt liv!!





Kommentarer
Postat av: Bea-Bus

hihiXD<3

2009-09-16 @ 15:18:59
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0