Rybak var ju med!

Hejsan Hoppsan alla bloggläsare!!

Idag ee det sönadg och sista dagen på helgen, det ee ju förstås lite synd.
Men jag känner inte för första gången att det gör något att det ee måndag imorgon, jag har hunit med så mycket denna helg varit med pappa, gått på kolmården, varit på god pizza resturang, gott i det underbara vädret, druckit 3 chai lattes på hela helgen!! Så det gör inget att helgen e slut.

Nu har pappa åkt, lite trist men endå inte. Det reker på något sätt att träffa honom ca 3 dagar i sträck tacke på att jag inte känner honom jätte väll. Men vi har ju ganska bra kontakt cå någon gång i framtiden så kommer jag känna pappa väldigt väll får man väll hoppas :) Men jag mår bra som det ee nu med! :)

Efter vi lämna pappa vid bussen var vi helt slut!!
Vi gick hem och gotta oss med godis, mums!
Jag såg lite på Skavlan som jag missade i fredags. Rybak var ju med! Så jag var tvugen att se på det Xd
Men skavlan ee faktist bra fast detee en tookshow så är det ett mysigt familjeprogram!
Om ni vill se interjuwn(ursäkta stavningen) så kan ni se den på svtplay.se
Rybak spelar fiol ibörjan men han pratar i mitten ungefär.

Skavlan ett bra program!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0