BLÄÄÄÄ.

Hejsan Hoppsan Alla Bloggläsare!

Idag ee det onsdag, eller det kanske ni redan vet. I alla fall idag så hade vi No-prov, och det gick piss!!
BLÄÄÄÄ.
Eller nja så där men inte lika bra som det gick på No-provet i alla fall.
Vi hade idrott idag med, och denna idrot lektion var nästan lika bra som den va i måndags, najs va?
Jag älskar IDROOOOT!
Så kul, slippa sitta inne vid en bänk och skriva BLÄ, Idrott ja det ee grejer det, hihi.
Nu har jag suttet ganska länga vid datan, ajabaja, Men var tvugen att se på Riverside, hade missat jätte många avsnitt!Så såg väll på 7 eller nåt XD
Men klockan 5 ska jag plugga so, nja. Så där kul ee det just nu. Vi ska planera en tåg luff genom europa.
Bestämma vart man ska stanna och vart man ska åka blablabla. Men krukset ee att man bara har 31 dagar på sig och då måste man altså räkna hut långt det tar!!!BLÄÄ.
Men i alla fall det blir någ bra, men det ska vara klart på fredag och vi börja idag.
Men det va inte så stort arbete som tur ee.
För jag e skit dålig på att plugga hemma! Jag skuter upp allt hela tiden.

Idrotten idag var jätte skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0