Upp och ner torsdag...

Hejsan Hoppsan Alla Bloggläsare!!

Har ni en trevlig torsdag??

Min torsdag har varit väldigt blandat, lite ledsen för fick dåligt på matte prov...Jag suger på matte BLÄ!! Men dagen har också varit rålig Xd
Men nu sitter jag hos en kommpis och pluggar eller hon pluggar hag bloggar Xd Men nu ska ni inte tro att jag struntar i skolan det ee så att jag redan ee KLAR! hihi. Men hon har faktist en andledning, hennes data hacka sig och va jätte knäpp, stackare. Men jag tror det går bättre nu, hon svär i alla fall inte mer...Xd

Ska bussen snart hem, sen ska jag väll ducha och äta, sen tv...någon som vet om det finns nått bra på tv? Ska kanske se inlåst, det ee ganska bra...men vi får väll se. Det ee synd att Idol bara går på fredagar nu, saknar del lite faktist men imorgon så!

PS: snart ska Rybak va med i Så ska det låta!Nice va?!

Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra gissat Brittan är det, du hade rätt! Kika in senare och se om du blev den som får gästblogga hos mig. Haft en bra dag ?

2009-10-08 @ 18:43:37
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaha så du satt och skrev om mig medans jag slet med den där förbannade datan??? Din fuling.. =)

2009-10-17 @ 15:31:58
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0