En skit snygg video!

Hejsan!!

Sorry att jag har snackat ganska mkt om Rybak idag, men jag vill också bara punktera att denna blogga handlar ju om mitt liv och rybak ee en stor del i mitt liv hehehe och bloggen handlar ju ganska mkt om honom med. Det kan nu ju änkelt se på diesgnen :)
Men i alla fall det jag tänkte säga var att om ni vill se videon till Funny little world så finns den på hemsidan, Hans 2 andra videos finns med där, fairytale och Roll with wind.
Men Funny little world ee bäst av dom eller nej den ee typ den BÄST videon jag har sett!! Och det ee bara för att det ee Rybak som gör den, det att den ee så orginell och så fantastik gjort!!
Vilken bra jobb säger jag bara till de som har gjort den!!

Nu kommer det lite bilder från inspelningen av Funny little world:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0