Busungar!!

Hejsan Hoppsan Alla BloggLäsare!!

Idag var det skola idag igen, plus en sån där riktigt seg än, man tror typ att den ALDRIG ska ta slut!
Idag hade vi sy-slöj började med min andra vante idag, kommer nog bli super söta om jag får säga det själv! lägger nog upp en bild på dom när dom ee klar, men det ta ett tag!
Sen var det musik!!Vi har fott välja en låt som vi ska framföra på gittar eller på keboard. Jag har valt att framföra FAIRYTALE på keboard!! SåklartXd Men kom nog bli bra får vi hoppas.
Sen matte BLÄÄÄ. Orkar inte lägga ner så mycket tid på det nu går vi vidare.
Sen va det Eng booring.
So, den so-lektionen var nog den segaste av dom alla!! Alla tyckte typ det så vi stälde fram klokan 6 min Xd kalla oss barnsliga eller kalla oss banrsliga!!
I alla fall plus att vårna vekarie sa att vi fick sluta 5 min, men det hon ej viste va att vi sluta 11 min tidigare! Hahaha!

Och nu sitter jag hemma och latar mig!!
Sen på kvällen ska jag och mamma gå på resturang och äta TAPAS!!! Mums-filli-baba!

Vad ska ni äta idag då??

PS: Jenny har skaffat blogg, äntligen!! film-bok-musik blogg!! Kolla jätte gärna in på den!!
missmovie.blogg.se
Har också lovat en kompis att göra reklam för hennes blogg här på min!!
vitaminen.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag har redan kört igång med det så hiih

2009-10-16 @ 17:30:35
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-10-16 @ 18:03:31
URL: http://vitamien.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha tack för reklamen! Vi skulle kunna sponsra varann =)

2009-10-17 @ 15:27:00
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0