Bilder från Skansen

Hejsan Hoppsan!!
Nu kommer bilder från Skansen!


Det regna lite på oss...

Som tur hade vi regnjackor med oss!!

Rybak övar på scen!

Rybak och dansarna.

Anna Book var också där...

och Bettan!

En skön sjungande Rybak på Skansen...det var nästan lite svårt att säga.

På han vänstra sida satt jag och Jenny!
Oj kolla hans arm, det kallar jag muskler! Ulalala! hihihi...

She´s a Fairytale...

Ca 2 min innan jag ramlar på honom, hihi.

Jag får min första men inte sista Rybak autograf!

Tack Gulle Gutten för ett fint första möte med dig!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha jag och min snygga regnjacka.

Det var en skojjig dag!

2009-10-30 @ 11:14:22
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0