Skrattig och glad, varje da!

Hejsan Hoppsan Alla Bloggläsare!!

Idag är jag frisk eller bättre föt att gå i skolan.
Skojig dag var det, eller inget specielt hände men den var bra.
Skrattig och glad, varje da!
Haha, kan tänka mig att dom hade en väldigt tråkig dag igår:)

Trodde att jag skulle ha prov imorgon, så jag fick lite panik.
Men sen kom jag på att vi ska ha drama hela dagen imorgon, så det blir inget prov.
Snacka om att jag blev glad:)
Då slapp jag ju plugga idag och kunde i stället ta det lungt och blogg och det ee ju bra.

Kom på idag också, att det är ju första advent på söndag!
Herre min get vad tiden går snapt, käns som det inte alls var längesen jag var i Spanien eller såg Rybak på Skansen. Men det var det ju.
Så på sönad ska jag och mamma börja julpynta lite smått.
Och på lördag ska vi börja rensa inför flytten, undra vad man kan hitta var skoj...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0